خواهر

ساخت وبلاگ

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1398 ساعت: 23:39

پو يا انرژي پارس

شرکت پويا انرژي پارس در سال  1390با هدف فعاليت در زمينه توليد تجهيزات الکترونيکي، مخابراتي و کامپيوتري تأسيس گرديد.

عمده تمرکز  اين شرکت ، عرضه و توزيع انواع يو پي‏ اس و باتري و تجهيزات ديگري از جمله استابلايزر و اينورتر مي باشد که در اين راستا اقدام به اخذ نمايندگي فروش از شرکت هاي بزرگي مانند فاراتل ، سونر ، هيتاکو ، راين پارس ، زوما و بازتاب انرژي البرز نموده است.

 شرکت پويا انرژي پارس در حال حاضر نمايندگي فروش و عرضه کننده باتري هيتاکو ، يو پي اس فاراتل در اصفهان ،  باتري زوما ، استابلايزر در اصفهان ، باتري صنعت ، انواع باتري صنعتي و باتري يو پي اس در اصفهان مي باشد

باتري صنعت

شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش باتري صنعت در اصفهان

شرکت توليدي بازرگاني صنعت رايان پارس، با سابقه ?? ساله در زمينه توزيع انواع باتريهاي سيلد (VRLA) در سطح کشور فعاليت مي نمايد

باتريهاي توليدي اين شرکت با بهره ­گيري از آخرين تکنولوژي روز دنيا و در سطح کيفي بسيار بالا توليد و عرضه مي گردد.

مهمترين ويژگي محصولات باتري صنعت

·         توليد باتري با بهره ­گيري از آخرين تکنولوژي روز دنيا و در سطح کيفي بسيار بالا

·         توليد باتري در ظرفيت و ولتاژ هاي متفاوت

·         عمر طولاني (Long Life) بالا بدون نياز به مراقبت و نگهداري

·         شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در اقصي نقاط کشور

يو پي اس فاراتل اصفهان

شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش يو پي اس فاراتل در اصفهان 

مهمترين فعاليت هاي شرکت فاراتل در زمينه توليد يو پي اس به شرح زير است :

·         طراحي محصولات به سمت يو پي اس ها و کابينت هاي Small Footprint

·         توليد اولين يو پي اس سه فاز کشور تحت نام کاديلاک ? فاز با تکنولوژي DSP Full Digital

·         اضافه شدن قابليت پارالل شدن يو پي اس هاي ?? کيلوولت آمپر فاراتل

·         طراحي و توليد اولين تابلو کنترل خروجي يو پي اس تحت نام MBS يا Manual Bypass

·         طراحي و توليد انبوه سري جديد يو پي اس هاي Line-Interactive به نام VENUS

·         ر حال حاضر بيش از ?/? ميليون ترانس و استابيلايزر فاراتل در سراسر کشور نصب و مورد بهره برداري است و همچنين بيش از نيم ميليون دستگاه يو پي اس فاراتل واگذار گرديده است.

·         شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش يو پي اس فاراتل در اصفهان مي باشد که توانسته است با شرکت ها و سازمان هاي بزرگ استان اصفهان در زمينه فروش ، نصب و خدمات يو پي اس فاراتل در اصفهان اقدمات مورد توجهي ارائه نمايد

·         از استابلايزر يا تثبيت کننده ولتاژ مي توان در مصارف خانگي نيز استفاده نمود که از آن به عنوان استابلايزر خانگي يا ترانس خانگي ياد مي شود . همانطور که اشاره شده بخش هاي زيادي از شهر اصفهان بافت مسکوني دارد و باتوجه به اينکه در برخي نقاط شهر مانند محله هاي قديمي اصفهان و کوچه هاي با طول بالا ، برق به صورت ? رشته سيم انتقال مي يابد که اين طول زياد سيم هاي با قطر پايين ، باعث افت ولتاژ و نيز نوسانات برق براي مشترکين در نقاط مختلف شبکه مي شود.

·         در منازل وسايل برقي مانند تلويزيون و کنسول هاي بازي،  انواع کولر آبي و گازي،ماکرويو و يخچال فريزر ، ماشين لباسشويي ، ماشين ظرف شوييو .غيره در منازل و همچنين در شرکت ها و سازمان ها انواع ماشين‌‌هاي اداري و تجهيزات آزمايشگاهي به نوسانات برق بسيار حساس هستند و دچار اسيب جدي مي گردند ، استابلايزر مي تواند برق مصرفي قطعات حساس در اين وسايل برقي را به صورت يکنواخت و پايدار  ارائه نمايد.

 

·         شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه هاي استابلايزر در اصفهان مي باشد که توانسته است با شرکت ها و سازمان هاي بزرگ استان اصفهان در زمينه فروش ، نصب و خدمات انواع استابلايزرهاي خانگي و اداري در اصفهان اقدمات مورد توجهي ارائه نمايد.

 

باتري يو پي اس

باتري يو پي اس يا باتري صنعتي يا باتري MF که به آن باتري بدون نياز به نگهداري نيز گفته مي شود. باطري يو پي اس از نوع سيلد اسيد با ولتاژ ?? ولت مي باشد که طراحي داخلي باتري شامل ? عدد سلول ? ولتي است که بصورت سري در داخل باتري يو پي اس به هم متصل شده اند

باتري هاي صنعتي UPS نوع سيلد ليد اسيد

اين نوع از باتري هاي سيلد ليد اسيد به منظور پرهيز از احتمال نشت هيدروژن يا نشت اسيد، کاملاً آب بند و عايق بندي شده است. همچنين براي کاهش ريسک احتمال نشتي، اسيد نيز با لايه هايي از نمد يا فيبر عايق بندي مي شود. عايق بندي باتري هاي سيلدليد اسيد باعث شده تا مهمترين مزيت اين نوع باتري يو پي اس نسبت به انواع ديگر باتري هاي سنتي معلق درمايع ، حمل باتري درمسافت هاي طولاني باشد.

تنها نکته قابل ذکر به عنوان يک ويژگي منفي در باطري هاي يوپي اس و باتري صنعتي ،  قيمت آنها است که در ظرفيت هاي مشابه تا دو يا سه برابر باتري هاي معمولي گران تر هستند.

 

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد باتري يو پي اس در اصفهان با کارشناسان ما تماس بگيريد

۰۹۱۳۳۱۴۱۸۵۵ – ۰۳۱۳۳۳۶۱۷۹۱

باتري هيتاکو

باتري هاي با مارک هيتاکو در ماه مي سال 2002 به بازار معرفي شدند . اين موسسه با سرمايه‌گذاري در ايجاد باتري يو پي اس و با انگيزه ساخت باتري با قيمت مناسب و باصرفه به يکي‌از توليدکنندگان بزرگ باتري يو پي اس تبديل شده‌است . هيتاکو دارنده ??خط ساخت توسعه يافته در سه کارگاه محزا و در شهرهاي شنزن , شانگهاي و هنگ يانگ چين است . مارک هيتاکو با ارائه محصولاتي متنوع در مسئله باتري که دربرگيرنده باتري‌ يو پي اس و باتري هاي نيکل کادميوم و سرب اسيدي مي گردد، توانسته سهم بيشتري از بازار کشور‌ايران را داشته باشد .

مهمترين ويژگي محصولات هيتاکو

·         ساخت باتري با سود ­گيري از تکنولوژي روز جهان و در مرحله کيفي زياد بالا

·         ساخت باتري در گنجايش و ولتاژ هاي گوناگون

·         چرخه عمر طولاني ( Long Life ) بالا سواي نياز به حفظ و مراقبت

·         کانال گسترده فروش و خدمات پس از فروش در اقصي نقاط ايران

 

ارائه خدمات مطلوب در ‌حوزه امور مشتريان از اهميت بالايي برخوردار است. در‌صورتي که خدمات ارائه شده نياز مصرف کنندگان را برطرف نمايد، منجر به جلب رضايت آنان مي‌گردد.

 

ما در پرتو انرژي پارس مي کوشيم تا بهترين خدمات نصب انواع يو پي اس ، باتري و استابلايزر را به مشتريان گرامي ارائه نماييم.

پشتيباني

·        مشاوره فني

·        کارشناسي قبل از خريد و مشاوره حضوري

·        ارائه خدمات سرويس، پشتيباني و تعمير محصولات

·        انعقاد قرارداد سرويس و پشتيباني ادواري محصولات

·        تامين قطعات يدکي و باتري

آموزش

·        ارائه اطلاعات و آموزش‌هاي لازم به مشتريان جهت استفاده صحيح از دستگاه‌هاي خريداري شده

·        آموزش بهره‌برداري از دستگاه ها

·        برگزاري دوره‌هاي آموزشي متنوع نصب، راه اندازي و تعمير محصولات

نصب

·        نصب و راه‌ اندازي دستگاه‌هاي يوپي اس و استابيلايزر

·        طرح تعويض محصولات مستعمل و فرسوده

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : تولید,تجهیزات,الکترونیکی,مخابراتی,و,کامپیوتری, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 22:29

هزينه ارتودنسي (قيمت ارتودنسي) يکي از دغدغه‌هاي افرادي است که تمايل به ارتودنسي دندان‌هايشان دارند . هزينه ارتودنسي دندان به عوامل متفاوتي بستگي دارد که از جمله آن‌ها مي‌توان به ارتودنسي مرئي يا ارتودنسي نامئري، ارتودنسي متحرک يا ارتودنسي ثابت، نيازمندي صورت شخص به جراحي فک يا هدگير، وجود کيست در لثه و .. اشاره کرد.

جالب است بدانيد که هر دندانپزشکي، دکتر ارتودنسي نيست و بايد در انتخاب دندانپزشک مناسب اين امر بسيار توجه کنيد. برخي از دندانپزشک هاي فاقد تجربه، به خود ارتودنتيست نيز مي‌گويند و در هنگام انجام ارتودنسي، شاهد ضعف‌ها و دانش اندک‌شان خواهيد. بود. انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي (بهترين دکتر ارتودنسي) به شما اين تضمين را مي‌دهد که فردي مناسب را برگزيده‌ايد که بسيار چيره دست و متخصص است؛ و با هزينه‌اي معقول و مناسب، شاهد ارتودنسي بي‌نظيري از سوي او خواهيد بود.

 

ارتودنسي فرايندي است نيازمند زمان که بايد با حوصله بسيار توسط بيمار و پزشک صورت بپذيرد. بلند بودن فرآيند درمان ارتودنسي، بايد عاملي شود براي توجه بيشتر بيماران به اين امر. بسياري از افراد بوه‌اند که با تصور نياز نبودن مراقبت از دندان‌هايشان  و يا خود به ارتودنسي در طول دوره درمان، در انتها طول درمان شاهد دو رنگ شدن دندان‌هايشان و در مواردي حادتر، پوسيدگي دندان‌هايشان بوده‌اند. 

نخ دندان و مسواک مخصوص ارتودنسي، عاملي بسيار کمک کننده در طول درمان است که بيماران نبايد از آن غاقل شوند.

بيماران نيز بايد از عوارض ارتودنسي آگاه شوند. مهم‌ترين عارضه ارتودنسي را مي‌توان فرايند طولاني مدت آن براي درمان دانس ت. بسياري از بيماران در ميانه راه براي گاهش فشار رواني ناشي از ارتودنسي، درمان را کنار مي گذارند.

جراحي  فک نيز يکي از روش‌هاي درمان است که در مواقع بسيار حاد توسط پزشک استفاده مي شود. در اين روش، بخشي از استخوان‌هاي فک بيمار از فک پايين يا بالاي او  جدا خواهند شد (اين دوره شامل دوره نقاحت و نيز ريکاوري و بهبود طولاني‌تري است ).

البته هر روش متناسب با بيماران صورت مي‌پذيرد؛ و جراحي فک، به عنوان مثال براي معدود افرادي صورت مي‌پذيرد.

انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي يا بهترين دکتر ارتودنسي براي درمان به شما اين  اطمينان را مي‌دهد که طول دوره درمان به صورتي بهينه توسط پزشک تخصيص داده مي‌شود و همچنين از بهترين و باکيفيت‌ترين موارد در سطح درماني شما، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

بهترين دکتر ارتودنسي داراي تجارب کافي براي درمان شما است و اين مي‌تواند عاملي شود در جهت اعتماد و اطمينان بيشتر شما به متخصص براي انجام ارتودنسي دندان‌هايتان شود. به عنوان مثال انتخاب ميان ارتودنسي ثابت  يا  ارتودنسي متحرک يکي از مواردي است که بيماران تمايل دارند ديدگاه پزشک خود را در اين مورد بدانند. برخي از ارتودنتيست‌ها با توجه به هزينه بيشتري که ارتودنسي نامرئي و متحرک دازد، به بيماران خود پيشنهاد بهره از آن را مي‌دهند؛ در صورتي که واقعا نياز آن‌ها را رفع نمي‌کند.

دکتر سعيد قريشي، متخصص ارتودنسي با دارا  بودن  برد تخصصي  از کانادا و داشتن سه کيلينيک مجهز در شمال، شرق و غرب شهر تهران و همچنين کيلينيکي در شهر قم، سعي بر آن دارد  تا به ارائه خدماتي کم‌نظير در حوزه ارتودنسي دندان بپردازد.

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : ارتودنسی,ثابت,یا,ارتودنسی,متحرک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 17:27

ایده هایی برای نسل جدید استارتاپ های ایرانی - بخش اول

  • ایده هایی برای نسل جدید استارتاپ های ایرانی - بخش اول

    بسیاری از راه حل ها و ایده های نوآورانه که در دنیا به کسب و کارهای بزرگ و موفق تبدیل شده اند در ابتدا غیرممکن و حتی احمقانه به نظر می رسیده اند. ما معمولا نوآوری را به صورت یک موضوع تکاملی در نظر می گیریم و اغلب به دنبال راه حل هایی برای بهتر شدن و ارزان تر شدن و راحت تر شدن کارها به صورت تدریجی هستیم اما فناوری های برهم زن (Disruptive) می توانند این فضا را به شدت تغییر دهند و به در مدت زمان کوتاهی بازارها را بر هم بزنند.

    از آن جایی که فضای کسب و کار نوآرانه به شدت تحت تاثیر دیجیکالا و اسنپ و تپ سی و شبکه های اجتماعی و … قرار دارد،‌ بسیاری از تیم های نوپای استارتاپی فعال هم دارند مشابه همان کارها را انجام می دهند و وقت و انرژی و پولشان را می گذارند که فروشگاه اینترنتی بهتری یا تاکسی اینترنتی بهتر یا شبکه اجتماعی مخصوص سلبریتی ها و … بسازند. با توجه به اینکه این روش نوآوری تدریجی و تکاملی، کسب و کارهای نوپا را وارد رقابت پر هزینه ای با بازیگران بزرگ بازارهای مربوطه می کند، معمولا نتیجه قابل قبولی بوجود نمی آید. کسب و کارهای بزرگ بازار معمولا پول زیادی دارند، تبلیغات فراوان می کنند و بهترین تکنیسین ها و نیروهای فنی را به استخدام خود در آورده اند تا مجالی به تازه واردها ندهند. استارتاپ های تازه کار به جای کپی کردن بهتر است با استفاده از فناوری های پیشرفته به سراغ رفع نیازهایی بروند که کسی در ایران چندان راه حل بهینه ای برای آن نداشته. در این صورت در بازار کم رقیب و پر از نیاز، مجال رشد و بزرگ شدن پیدا خواهند کرد.

    در ادامه تعدادی از این حوزه های فناورانه که در ایران چندان توجهی به آن نشده است را مطرح می کنم به این امید که توجه تیم های استارتاپی به آن جلب شود. البته این را هم اضافه کنم که برخی از این حوزه ها چندان هم لبه فناوری نیستند اما هنوز، فرصت های تجاری بسیار عالی در آن ها وجود دارد و اشباع نشده اند و جای کار زیادی دارند.

    کاربردهای فناوری زیستی (‌Biotechnology)

    اگرچه این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی توسعه به سر می برد اما در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی مشاهده می شود. بسیاری از آینده پژوهان باور دارند که این فناوری اثرات چشم گیر و مهمی را در آینده نزدیک بر روی زندگی خواهد گذاشت و شرایط فعلی آن را به کامپیوترهای دهه هفتاد میلادی تشبیه می کنند که به زودی با پیشرفت سریع دنیا را در بر خواهند گرفت.

    کاربردهای این فناوری از سلامت گرفته تا تولید، و حتی غذا و کشاورزی را در بر می گیرد و می تواند شاخه های مختلفی داشته باشد. مانند درمان بیماری ها، کندکردن سرعت پیر شدن، اتصال انسان و کامپیوتر، دانلود کردن حافظه، برنامه ریزی و دستکاری ژنتیکی و …

    امروزه در ایران آزمایشگاه های مختلفی وجود دارد که در آن DNA به سرعت و با هزینه نه چندان زیاد خوانده می شود و کاربردهای مختلفی هم برای این کار بوجود آمده است مانند تعیین بیماری های ژنتیکی قبل از بارداری از روی DNA پدر و مادر، تشخیص ژن های چاقی و لاغری، بیماری های قبلی و عروقی، و حتی تشخیص نژاد انسان ها و حیوانات.

    کشاورزی سلولی و جایگزین‌های گوشت

    در دنیا حرکت های جدی ایی برای ایجاد مواد جایگزین گوشت برای تامین پروتئین انجام شده است. انواع گوشت های گیاهی تولید در آزمایشگاه ها تولید شده اند که طعم و خواص مانند گوشت دارند و به زودی در بازارها به صورت عمومی عرضه می شوند. همینطور تولید گوشت حیوانی با استفاده از سلول های بنیادی در آزمایشگاه ها انجام شده است.
    یکی از دلایل رشد این فناوری ها‌، محدودیت دام برای تغذیه میلیاردها نفر انسان روی کره زمین است. دلیل دیگر آن ضرر و زیانی است که پرورش دام در ابعاد وسیع بر روی محیط زیست و آب و هوا می گذارد. بر اساس آمار، بخش کشاورزی، بعد از بخش انرژی، دومین صنعت تولید کننده گازهای گلخانه ای است. همچنین استفاده زیاد از کودها و آنتی بیوتیک ها خاک و آب را ناسالم کرده است.

    فناوری کشاورزی سلولی یک فناوری نوظهور و بسیار انقلابی است که بر تولید محصولات کشاورزی از سلول ها با استفاده از ترکیبی از بیوتکنولوژی، مهندسی بافت، زیست شناسی مولکولی و زیست شناسی مصنوعی تمرکز می کند تا روش های جدید تولید پروتئین، چربی و بافت هایی را که از طریق کشاورزی و دامپروری سنتی به دست می آیند، طراحی کند.
    در ایران، تولید جلبک به عنوان جایگزین گوشت توسط پژوهشگران در آزمایشگاه ها و در ابعاد بزرگتر در حال انجام است و نمونه هایی از کاربرد آن ها در مواد و نوشیدنی های خوراکی به طور محدود به بازار ارائه شده است. اما این محصولات به نوآوری در روش های تولید انبوه، کاهش قیمت، روش های نوین تجاری سازی، فروش و شبکه پخش مناسب نیاز دارند.
    کاربرد گسترده ی این فناوری و ورود محصولات ارزان قیمت به بازارها می تواند بر روی محیط زیست ما اثرات بسیار مفیدی بگذارد.

    آموزش

    اگر آموزش درست شود، همه چیز به تدریج درست می شود. یکی از مهمترین مشکلات و مسائل بشر در طول تاریخ از عدم آگاهی و نقص در آموزش بوجود آمده است. داشتن نظام های آموزشی قوی به تربیت افراد کارمندان باهوش تر، کارگران ماهرتر و شهروندان آگاه تر و استارتاپ های بهتر منجر می شود. آموزش به اندازه ای مهم است که یک بهبود کوچک در آن می تواند اثرات بزرگی را در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه بگذارد.

    تمرکز استارتاپ های این حوزه در دنیا بر روی ایجاد مدل های جدید آموزش می باشد که تفکر نقادانه، خلاقیت، شهرنشینی و مهارت های کاری بهتر را در مقیاس های بزرگ ایجاد می کند. ایده ها و راه حل های نوآورانه ای که فناوری های مختلف را بتواند با روش های تعاملی انسانی و شخصی سازی شده برای افراد ترکیب کند که مدل ها و تجارب آموزشی بهتر را ایجاد کند، شانس بالایی برای تبدیل شدن به کسب و کارهای بسیار موفق خواهد داشت.

    تبلیغات توسط خوشفکری

    ایده جدیدی در سر دارید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید؟

    بیش از 120 دقیقه مطلب ویدیویی و شنیداری شامل 4 بخش و 10 درس مهم و حیاتی برای موفقیت شما

    اضافه بر آن، بر اساس نتایج تحقیقات، ۹۰٪ توان ذهنی انسان ها قبل از سن ۵ سالگی توسعه پیدا می کند. بنابراین استارتاپ هایی که بتوانند بر روی آموزش کودکان از نوزادی تا سن ۵ سالگی تمرکز کنند و عدالت آموزشی را برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کنند می توانند بر شکل گیری نسل های آینده بسیار اثر بگذارند. فناوری های مانند فناوری اطلاعات، پیشرفت توان پردازشی کامپیوترها، ارزان شدن و فراگیری دسترسی به اینترنت و همچنین فناوری ها و پژوهش های روی مغز فرصت مناسبی برای استارتاپ هایی از این جنس ایجاد کرده است.

    (ادامه دارد…)

    نوبت شماست

    به نظر شما استارتاپ ها بهتر است سراغ چه ایده ها و حوزه های دیگری بروند؟ چه مواردی را برای افزودن به لیست بالا پیشنهاد می کنید؟

    304

    مطالب مرتبط

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : ایده,هایی,برای,نسل,جدید,استارتاپ,های,ایرانی,,بخش,اول, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 18 شهريور 1398 ساعت: 15:40

کتاب وصيت‌نامه‌ي فرانسوي

اثر آندره مکين

نقد کتاب وصيت‌نامه‌ي فرانسوي اثر آندره مکين

وصيت‌نامه‌ي فرانسوي روايتگر داستان تلخ پسري است که ساکن شوروي دهه‌ي ?? و ?? ميلادي است و ناچار است با ناملايمات و حقايق تلخ زندگي در اين کشور سر کند؛ هم‌چنين در اين کتاب ماجراي احساس نامعمول او به يک بانوي فرانسوي، شارلوت لمونيِر که ازقضا مادربزرگ او است را مي‌خوانيم.

او هرسال تابستان را به ملاقات مادربزرگ مي‌رود؛ مادربزرگ ساکن دهکده‌اي است در دل دشتي پهناور. مادربزرگ و نوه آنجا اوقات عصرشان را با نشستن در بالکن کوچک اما باصفاي مادربزرگ و قصه گفتن و قصه شنيدن مي‌گذرانند. قصه‌هاي مادربزرگ اما از زمانه‌اي دور و مکانه‌اي ديگري حکايت مي‌کنند؛ داستان‌هاي مادربزرگ برمي‌گردند به اوايل قرن؛ او تنيس بازي کردن پروست را با چشم خود ديده، سيل سال ???? پاريس را از نزديک شاهد بوده و حتي مي‌تواند داستان مرگ رئيس‌جمهور فليس فور را در آغوش معشوقه‌اش با جزييات کامل نقل کند.

شارلوت با قصه‌هايش چشم‌هاي پسر جوان را به روي روسيه‌اي مي‌گشايد که در آن قحطي، بدبختي، بي‌عدالتي و هياهوي جنگ بيداد مي‌کند. نوه‌ي شارلوت تمام راه را از مسکو تا سيبري پابه‌پاي داستان‌هايش مي‌آيد؛ از همسرش که قرباني برنامه‌هاي پاک‌سازي استالين بود که داستان مي‌گويد او نيز همراهش رنج مي‌برد؛ از اسارت خودش به دست راهزنان که مي‌گويد که چه وحشي‌گري‌هايي که بر سرش نياوردند و آخر هم رهايش کردند تا جان بدهد، چهارستون تن او نيز به لرزه مي‌افتد.

مگر مي‌شود چنين مصيبت‌هايي بر سر شارلوت آرام و دوست‌داشتني او آمده باشد؟ حواس او تمام و کمال درگير داستان‌هاي مادربزرگ است و آن‌ها را به خيالات و عالم پنهان ذهنش سنجاق مي‌کند. باوجود تمام کمبودها و نا عدالتي‌هايي که در شوروي هست، چنين به نظر مي‌رسد که درست مانند ديگر مردان روس، او هنوز نسبت به وطنش عشق در دل دارد؛ عشقي که نمي‌توان آن را در هم شکست.

اين کتاب توسط نشر ثالث و با ترجمه‌ي ساسان تبسمي منتشر شده است. مشاهده و خريد کتاب از لينک زير (فروشگاه کتاب کاواک) : www.cavack.com

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : کتاب,وصیت‌نامه‌ی,فرانسوی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 183 تاريخ : شنبه 16 شهريور 1398 ساعت: 17:02

اشتباهاتی که قبل از رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس باید از آن خودداری کنید

فرآیند رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه‌ لیزر می‌تواند کاری بسیار سخت باشد. به صورت میانگین این درمان باید هر شش هفته یکبار برای رسیدن به نتیجه مناسب انجام شود. قبل از عمل می‌توان روی پوست ژل‌های بی حسی استفاده و سپس از دستگاه لیزر دایود الکس استفاده کرد. به صورت کلی بسیاری از افراد به چهار تا شش جلسه درمانی برای رسیدن به نتیجه مناسب خواهند داشت. رشد موهای زائد بعد از چند جلسه می‌تواند به صورت کامل متوقف شود اما برخی از افراد بعد از مدتی شاهد رشد مجدد آنها خواهند بود! چند ماه بعد نیز انگار به صورت کلی اصلا درمان انجام نشده و دوباره شاهد رشد کامل موهای زائد خواهید بود. باید گفت که بسیاری از افرادی که با این مشکل روبرو می‌شوند، اشتباهاتی را مرتکب شدند که روی فرآیند درمان موهای زائد تاثیرگذار بودند تا حدی که دوباره شاهد رشد مجدد موهای زائد هستند. البته فرآیند درمان لیزر قابل تکرار است و شما می‌توانید در سری دوم اینکار را بدون اشتباهات انجام دهید. در این مقاله به اشتباهاتی اشاره می‌کنیم که مرتکب شدن آنها می‌تواند روی درمان با استفاده از دستگاه لیزر تاثیرگذار باشند.

 

 

  1. شما قبل از درمان شیو نکردید: لیزر نور را به انرژی حرارتی تبدیل کرده که فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و باعث نابود شدن آنها خواهد شد اما اگر موهای زائد بلند باشند، لیزر پوست شما را خواهد سوزاند. به همین خاطر است که شما صرفا به ریشه مو و فولیکول‌های آن برای درمان نیاز خواهید داشت. اصلاح کردن قبل از درمان به شدت پیشنهاد می‌شود. اگر قبل از درمان، از واکس استفاده کردید که باعث کنده شدن مو از ریشه می‌شود، بهتر است یک هفته صبر کنید تا مو فرصتی برای رشد داشته باشند تا همان مو بسیار کم برای درمان با استفاده از دستگاه لیزر مورد بهره برداری قرار گیرد. درمان کامل با استفاده از دستگاه لیزر چندین ماه به طول خواهد انجامید و شما می‌توانید در فاصله بین جلسات موهای زائد خود را شیو کنید.
  2. به فردی با تجربه مراجعه نکردید: این مورد کمی بیش از حد عادی به نظر می‌رسد، مثلا شما برای کوتاه کردن ناخن دست‌هایتان از چاقو آشپزخانه استفاده نمی‌کنید. فرقی ندارد که چه کسی درمان لیزر را انجام می‌دهد، شما باید مطمئن باشید که این فرد تجربه کافی را در این زمینه داشته به صورت مکرر برای درمان موهای زائد افراد مختلف از دستگاه لیزر استفاده می‌کند.
  3. دستگاه لیزر را بررسی نکردید: ژل خنک کننده، عینک مخصوص و ... .  به صورت کلی اگر به کلینیک مدرن مراجعه نکنید از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های قدیمی برای درمان استفاده خواهد شد. لیزر‌هایی مثل IPL می‌توانند در فرآیند درمان موهای زائد با دستگاه لیزر مورد استفاده قرار گیرند اما معمولا تعداد جلسات درمانی بیشتر شده و نتایج نیز چندان در خور توجه نخواهند بود. بهتر است برای انتخاب مناسب دستگاه لیزر، با متخصص مشورت کنید تا بر اساس رنگ پوست و مو و همچنین ضخامت آن دستگاه مناسبی به شما معرفی شود.
  4. در درمان ثابت قدم نیستید: زمان استاندارد بین جلسات درمانی چهار تا شش هفته است. به صورت میانگین به پنج جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج مناسب نیاز خواهید داشت. چیزی که در این میان اتفاق می‌افتد این است که بسیاری از افراد بعد از جلسه دوم یا سوم با مشاهده نتایج از ادامه جلسات خودداری کرده و بعد از شش ماه به خاطر رشد دوباره مو برای درمان مراجعه می‌کنند. برخی از نقاط مخصوص بدن به خاطر موهای ضخیم نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتری دارند اما به صورت کلی پنج جلسه میانگین مناسبی برای رفع موهای زائد است.
  5. انتظارات شما بیش از حد است: بسیاری از نقاط بدن تحت تاثیر درمان مناسب با دستگاه لیزر شاهد کاهش رشد 85 تا 90 درصدی خواهند بود. نقاط متفاوت، نتایج مختلفی را نیز در بر خواهند داشت اما همیشه مقداری از موهای زائد در بدن باقی خواهند ماند. پس به همین خاطر بهتر است که انتظارات بیش از حد خود در مورد پوستی عاری از هر گونه موهای زائد را کنار بگذارید. مجوز سازمان غذا و داروی کشور آمریکا به دستگاه‌های لیزر نیز به کاهش موهای زائد اشاره می‌ کند نه رفع کامل آنها.

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : دستگاه,لیزر,دایود,الکس, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 15:39

هاست سی پنل چیست و چه ویژگی هایی دارد

کنترل‌پنل سی پنل اساسا برای شرکت‌های میزبانی طراحی شده و مناسب ‌هاست لینوکسی است. این پنل به کاربران اجازه می‌دهد، سرویس ‌هاست را مدیریت کنند. بطورکلی برخی افراد به دنبال شرکت‌هایی هستند که هاست سی پنل ارائه می‌کنند اما در نظر داشته باشید‌ هاست سی پنل عنوانی کاملا کلی است و مقصود آن هاست لینوکس است پس هاست سی پنل به میزبانی اطلاق می‌شود که از کنترل‌پنل سی پنل برای مدیریت امکانات سرویس استفاده می‌شود.

کنترل‌پنل پلسک (Plesk) و دایرکت ادمین (Direct Admin) سایر کنترل پنل های محبوب هستند ولی هیچکدام به محبوبیت سی پنل نیستند.

ویژگی های یک هاست سی پنل حرفه ای

  • بهره مندی از هارد پرسرعت SSD یا هارد SSD Nvme که گران تر از هارد SSD است
  • استفاده از وب سرور قدرتمند لایت اسپید
  • استفاده از cloudLinux برای افزایش امنیت و پایداری
  • بکاپ گیری منظم و اتوماتیک توسط هاستینگ
  • ارائه پلن های مختلف هاست میزبانی مناسب شما
  • استفاده از سرور های قدرتمند با جدیدترین سخت افزارهای روز دنیا
  • امکان خرید سرویس ها به صورت ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله
  • فضا و پهنای باند متناسب با نیاز شما
  • پشتیبانی 24 ساعته و قابل در دسترس بودن در هر لحظه
  • ضمانت کیفیت و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • ارائه سرویس ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • امکان تغییر پلن میزبانی بصورت اتومات و توسط خود کاربر
  • و سایر موارد

هاست رایگان زدگیگ

 

شرکت زدگیگ برای کاربران امکان سفارش هاست رایگان سی پنل را امکان پذیر ساخته که برای سفارش هاست رایگان به بخش سفارش هاست رایگان مراجعه فرمایید.

هاست رایگان سی پنل

توضیحات هاست رایگان

  • مشخصات سرویس:
    ٥٠٠ مگابایت فضا
    نامحدود ترافیک ماهیانه
    آخرین نسخه سی پنل
    نامحدود ایمیل POP٣/SMTP
    نامحدود ساب دامین
    نامحدود بانک اطلاعاتی MySQL
    قابلیت هاست سه دامنه اینترنتی
    بهینه شده با سیستم های مدیریت محتوا مانند ورپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و ...
    بدون تفاوت با هاست معمولی
    بدون تبلیغات
    قابل ارتقاء اتوماتیک به پلن های بالاتر با حجم بیشتر بدون تغییر در اطلاعات سایت

این هاست مخصوص میزبانی سایت بوده و قابل استفاده بعنوان هاست دانلود نیست.

قوانین هاست رایگان

تمایل ما ارائه خدمات با بهترین کیفیت می باشد اما بدلیل اینکه مایل هستیم این خدمات پایدار بماند و با مشکل قانونی مواجه نشویم، احتراما پیشاپیش موارد زیر را خدمتتان یادآوری می نماییم:

رعایت تمامی قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری متداول در اینترنت از سوی تمامی کاربران محترم الزامی می باشد.

نصب هر گونه بازی آنلاین، خبرخوان، شبکه اجتماعی، سایت دانلود و چت روم روی سرور ممنوع می باشد.

درصورت هرگونه استفاده غیر قانونی و غیر متعارف هاست بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.میزبانی به دامنه های اصلی قابل ارائه می باشد و در مورد ساب دامین تایید نمی شود.

هاست رایگان برای سایت های معمولی مناسب بوده و هاست تست نمی باشد.

برای دریافت پشتیبانی و بکاپ گیری می بایست از سرویس های میزبانی هاست کم حجم ، هاست معمولی و هاست پربازدید استفاده نمایید.

در صورت ارسال ایمیل گروهی بدون اطلاع قبلی اکانت کاربر حذف خواهد شد.

استفاده از دامنه رایگان غیر مجاز بود و در صورت مشاهده سرویس بدون اطلاع رسانی حذف خواهد شد برای ثبت دامنه با تخفیف کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : هاست,سی,پنل,چیست, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398 ساعت: 16:41

شرکت اخگر اولین تولید کننده پکیج در کشور ایران می‌باشد. این شرکت اولین سری پکیج را در سال 1371 وارد بازار کشور کرد.
با توجه به قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش حامل های انرژی در سال 1389 پکیج شوفاژ دیواری به دلیل راندمان بالاتر از سیستم های گرمایشی دیگر و همچنین مدیریت مصرف انرژی برای هر خانواده در جامعه محبوبیت خاصی پیدا کرد .

tool-room-banner
شرکت اخگر با تولید پکیج دیواری و پکیج زمینی اخگر خیلی سریع یکی از بزرگترین تولید کننده های پکیج در کشور گردید
پکیج های شرکت اخگر :
پکیج دیواری اخگر مدل Acb 24_30
پکیج زمینی اخگر مدل AGBE 40 _ 2000
پکیج ایستاده اخگر مدل ABS 2

یکی از مهمترین تصمیمات شرکت اخگر پس از شروع تولید پکیج دیواری تاسیس واحد خدمات پس از فروش اخگر بوده است که با همکاری گروهی از تعمیرکاران با تجربه به ارائه خدمات و تعمیر پکیج اخگر می‌پردازد


tool-room-bannerبا توجه به پیچیدگی محصولات اخگر و همچنین نبود قطعات یدکی اصلی در بازار لازم است تعمیرات پکیج اخگر فقط توسط خدمات اخگر صورت بگیرد
تعمیر پکیج اخگر شامل :
سرویس و شستشوی مبدل حرارتی
تعمیر پمپ پکیج اخگر
سرویس مسیر گاز
اسیدشویی پکیج اخگر 
تعمیرات برد کنترل پکیج اخگر
تعویض قطعات پکیج اخگر 

سرویس پکیج اخگر در تهران
خدمات مرکزی اخگر در تهران می‌باشد و دارای چندین تعمیرکار با تجربه می‌باشد که به صورت شبانه روزی اقدام به سرویس دهی محصولات اخگر می‌باشند
تعمیر پکیج اخگر در تهران 
مهم است تعمیر پکیج اخگر در تهران توسط افراد با تجربه صورت بگیرد
جهت تعمیر پکیج اخگر میتوانید با شماره تلفن 88314410 تماس بگیرید.
تعمیرکار پکیج اخگر 
لازم است بدانید هر تعمیرکاری صلاحیت تعمیرات پکیج اخگر را ندارد و فقط تعمیرکاران دارای مجوز از شرکت اخگر صلاحیت تعمیرات پکیج اخگر را دارا می‌باشند

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : شرکت,اخگر,اولین,تولید,کننده,پکیج,تعویض قطعات پکیج اخگر , نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 20:52

معرفي فروشگاه اينترنتي آرايشي

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي مختلفي به فروش انواع لوازم آرايشي در بستر اينترنت مي پردازند، خريد از فروشگاه اينترنتي آرايشي براي شما خانم هاي خانه دار مزاياي بسياري نسبت به خريد از بازار، مغازه ها و پاساژها دارد، يکي از مهم ترين مزيت ها اين است که مي توانيد به راحتي پشت ميز بنشينيد و با جستجو در اين فروشگاه ها به راحتي لوازم مورد نظر خود را بيابيد و در درب منزل تحويل بگيريد.

??A¯??A§??A???A???A???A¯ ??A???A§??A???A? 1.jpg

اما ممکن است بسياري از اين فروشگاه ها نامعتبر بوده و اجناس تقلبي را به فروش برسانند يا اينکه قيمت لوازم آرايشي در اين فروشگاه ها بالاتر از فروشگاه هاي ديگر باشد. فروشگاه اينترنتي شيک فام يک فروشگاه اينترنتي معتبر براي پايان دادن به تمامي اين مشکلات است اگر دوست داريد خريدي مناسب از يک فروشگاه معتبر و همه چي تمام داشته باشيد ما فروشگاه اينترنتي شيک فام را به شما معرفي مي کنيم اين فروشگاه همچون ديجي کالا ،روبان و خانومي هست و دليل اين معرفي را در ادامه گفته ايم.

مزاياي خريد لوازم آرايشي از فروشگاه اينترنتي شيک فام

??A¯??A§??A???A???A???A¯ ??A???A§??A???A? 2.jpg

  1. هر آنچه براي زيبايي مي خواهيد در شيک فام جمع آوري شده است، شما در اين فروشگاه مي توانيد لوازم آرايشي چشم ابرو، لب ، ديزاين ناخن، آرايش مو، محصولات گريم، حالت دهنده هاي مو و حتي ابزار آرايشي را خريداري کنيد و ديگر نيازي به صرف زمان زياد براي خريد چند محصول از چند فروشگاه نيست.
  2. يافتن محصول مورد نظر شما در فروشگاه اينترنتي شيک فام بسيار راحت است چرا که تمامي محصولات آرايشي گفته شده با توجه به کاربرد در دسته هاي مختلف قرار گرفته است شما با کليک بر روي هر محصول مي توانيد به حجم گسترده اي از لوازم آرايشي آن دسته دسترسي يافته و با فيلترهاي موجود در سمت راست صفحه  نظير قيمت، برند سازنده، نوع عملکرد و ... به راحتي محصول مورد نظر را بيابيد.
  3. همانطور که مي دانيد برندهاي داخلي و خارجي توليد کننده لوازم آرايشي بسيار گسترده است و فروشگاه اينترنتي شيک فام يک فروشگاه ايده آل است که حجم وسيعي از محصولات را از برندهاي داخلي و خارجي معتبر براي شما عزيزان جمع آوري کرده است.
  4. تمامي لوازم آرايشي در فروشگاه اينترنتي شيک فام اصل بوده و داراي ضمانت کالا هستند از اين رو خريدي مطمئن از يک فروشگاه مجازي خواهيد داشت و خيالتان از بابت با کيفيت  بودن اين لوازم راحت است.
  5. اگر به دنبال خريد لوازم آرايشي اصل و جديد هستيد شيک فام بهترين گزينه است در اين فروشگاه مجموعه اي عظيم از لوازم آرايشي روز مارک دار درج شده است و با توجه به ورود محصولات جديد به بازار ليست هاي موجود آپديت شده اند.
  6. مطمئن باشيد که لوازم آرايشي موجود در فروشگاه اينترنتي شيک فام نسبت به ساير فروشگاه ها ارزان بوده و تضمين قيمت کالا دارند شما مي توانيد قيمت يک محصول را در فروشگاه هاي ديگر مقايسد کنيد تا متوجه تفاوت قيمت شويد.
  7. پس از سفارش کالا در هر گوشه ايران ظرف زمان کمتري محصولات به محل مورد نظر شما ارسال مي شوند و امکان پرداخت در محل از ديگر مزيت هاي فروشگاه اينترنتي شيک فام است.
  8. به هر علتي در صورت خريد لوازم آرايشي از فروشگاه شيک فام اگر شما ناراضي بوديد امکان برگشت کالا و عودت وجه براي خريداران عزيز وجود دارد.
  9. اين فروشگاه تنها براي خانم ها نيست و محصولات آرايشي آقايان نيز نظير انواع محصولات حالت دهنده مو مناسب آقايان وجود دارد.

در نهايت مي توان گفت که شيک فام يک فروشگاه ايده آل براي خريد انواع لوازم آرايشي اصل با قيمت ارزان است که به دليل اهميت دادن به مشتري بهترين و با کيفيت ترين محصولات را در رنج بازه متنوع براي شما قرار داده است. شما با خريد لوازم آرايشي اصل از شيک فام هميشه جوان، با طراوت و جذاب خواهيد بود.

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : معرفی,فروشگاه,اینترنتی,آرایشی,معرفی فروشگاه اینترنتی آرایشی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 19:02

لینک دوستان

خبرنامه